Naar huis - Reisverslag uit Goa, India van Marjolein - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Goa, India van Marjolein - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: wilko

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

24 Mei 2011 | India, Goa

Omdat Marjolein momenteel niet de beschikking heeft over internet, is dit korte bericht op haar verzoek even geschreven door Wilko.

Marjolein is momenteel in Goa, India voor een paar weken verdiende vakantie.
Ze komt nu echter toch eerder naar huis dan gepland. Donderdag vliegt ze terug naar Chennai en het project en op zaterdagochtend zeer vroeg zal ze beginnen aan de terugreis naar Nederland. Dan komt ze rond half twee 's middags aan op Schiphol.

Zelf zal ze dan ongetwijfeld een meer uitgebreid verslag hier plaatsen.

Namens Marjolein: Wilko van der Graaf

• 24 Mei 2011 - 13:56

Ahmed:

Hoi Marjolein,

Geniet nog effe van je verdiende vakantie en alvast een goede reis terug :)

Blijft handig dat waarbenjij.nu! Geeft best wel een goede indruk, van wat je daar doet.
    En om nog terug te komen op je vorige bericht met flmpje, leuk om te zien dat de kids allemaal vrolijk zijn en meedoen :D Goed bezig ...

Groetjes,

Ahmed

• 27 Mei 2011 - 15:31

Marjolein:

Dankjewel Ahmed! heel erg bedankt nog trouwens voor je bijdrage!! Ik ga thuis even een verslag maken, wat ik precies allemaal mee heb gedaan! De kinderen zijn in ieder geval overal heel erg blij mee :).
    Over een paar uurtjes terug naar NL, echt gek.. Aan de ene kant heel erg leuk.. aan de andere kant niet!

Groetjes!!