Filmpje!! - Reisverslag uit Madras, India van Marjolein - WaarBenJij.nu Filmpje!! - Reisverslag uit Madras, India van Marjolein - WaarBenJij.nu

Filmpje!!

Door: marjoleindia

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Mei 2011 | India, Madras

Lieve mensen,

Ik heb een paar leuke filmpjes voor jullie op mijn waarbenjij.nu gezet! Van het verkeer, van zingende kinderen in een slum, over de jongens, en een echte 'Indiase' bbq!
Joris heeft een super leuk filmpje gemaakt over alle jongens van Karunalaya! Echt heel erg leuk om te kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=YsuyBYEbV3Y


  • 01 Mei 2011 - 18:00

    Jan-Willem:

    Hee Marjo, leuk om te zien, keep up the good work! Gisteren met de hele fam koninginnedag gevierd in Ijsselmuiden. Was erg leuk!!

    Groeten uit Heino.
    Djennish en Jan-Willem.

  • 01 Mei 2011 - 18:39

    Marjolein:

    Dankjewel!! Ik wou jou nog feliciteren met je verjaardag en ook alvast met die van Djennish! Heb vrijdag wel aan je gedacht! Leuke verjaardag gehad :)?

  • 02 Mei 2011 - 14:30

    Jasmijn, Floor,moud :

    en oma
    hoi marjlein
    we hebben je filmpjes gezien
    leuke filmpjes hoor!I(floor)
    we missen je dikke kus van ons allemaal.
    groetjes van floor,moud en oma en groetje van jasmijn

  • 03 Mei 2011 - 08:28

    Sophie:

    Lieve marjo!
    Wat een ontzettend leuk filmpje zeg! Nu heb ik een beetje een idee wat je daar doet en hoe het daar uitziet! Super!

    Lieeeefs, soof!

  • 07 Mei 2011 - 19:11

    Fieke En Paul:

    Gaaf, bewegende beelden! Geeft ook een mooie indruk van wat je meemaakt. (mooi zwembad hoor). Vooral dat verkeer is heel leuk om 'mee te maken'. Lijkt wel een beetje op Kenia....
    Geniet van 'nog maar 29 dagen' zagen we in je profiel (wel lekker warm daar)

  • 07 Mei 2011 - 20:06

    Alie:

    hoi marjolein,leuk hoor om die filmpjes te zien
    wat een drukte daar zeg op de weg en hoe gaat het verder
    we missen je wel hoor,nog veel succes verder en ik wacht op
    je volgende verslag.
    groetjes en een dikke knuffel

  • 13 Mei 2011 - 17:05

    Rosanne:

    Hey lieverd!
    super leuk! misje morgen ga je op reis! pas goed op jezelf en geniet!
    kusss van Majorca!
    xx Roos

  • 13 Mei 2011 - 19:27

    Mama En Jasmijn:

    hoi lieverd we hebben even Zitten kijken of er nog wat bij geschreven was maar nee groeten en veel liefs van ons we missen je mama en jasmijn

  • 14 Mei 2011 - 18:03

    Lenie Links:

    Hoi Marjolein,

    Wat maak jij veel mee. Heb je foto's en video's bekeken, prachtig.
    En knap dat je het zo goed volhoudt.
    Ik begrijp dat je eind van de maand terug komt.
    Nog een fijne tijd en goede reis terug.
    Hoop je hier te horen over al je ervaringen.

  • 16 Mei 2011 - 10:46

    Deborah:

    gaaf filmpje
    ik zie je hopelijk snel weer
    ik vind het heel fijn dat ik je even aan de telefoon heb gehad
    xxxliefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Madras

Mijn eerste verre reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2011

Ta ta, India!

24 Mei 2011

Naar huis

01 Mei 2011

Filmpje!!

12 April 2011

Glaasje wijn..? 10 euro graag!

16 Maart 2011

Time flies..
Marjolein

Actief sinds 10 Feb. 2011
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 25562

Voorgaande reizen:

07 Maart 2011 - 05 Juni 2011

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: